الخميس، 3 مارس 2016

رسائل عشق وحب للمحبين والعاشقين اجمل رسائل حب ورومانسية مميزين جدا

عمر المسافه ماتعيق المحبين ويبقى الغلا والشوق ولو هم بعيدين


( أنـتٍ لو سألتني مآذآ ينـقصك الآن سأقُولّ لكـي إقـــرأٍ أوّل كلمٓـة )


صحيح عيونى عنك بعيده واتصلاتى ما هى عديده لكن معزتك فى قلبى اكيده


علآمكك يآزين علينآء صرت تغلآء 
وحنآء من بعدك وقتنا صار فآإضئ
حسبي عليككء كآن بفراقئ  تسلاء
ولهيت مع غيريء ونآإء عنكء سالي‎(R)‎


بنحب وال رسائل حب مش لينا وبنضحك والدمع فى عنينا ونفرح والحزن مالينا ونضحى والغدر مش فينا ونداوى الجروح والجروح كلة لينا ونسال ولا حد يسال فين


في ناس صعب ننساهم علشان في قلوبنا رسمناهم ومهما بعدو عيونا دايما شيفاهم


اخشى ان انظر لعيناك وانا فى شوق ولهيب لرؤياك


لو قسى كل  العالم  ادري بقلبك حنون   بس لو قسى قلبك وين بكل هالعلم اكون


من صغر سني عرفت الحب ..
واصبحت أستاذ من بدري ....
بحر الهوى بحر ما ينطب ....
غرقان أنا فيه من صغري ...


من السهل أن ينسى الانسان نفسه ............!
لكن من الصعب ان ينسى نفساً سكنت نفسه ....! ! ؟ ؟  


ياللي علينا كل ساعــة بتزعل ؟
تزعل على طول الليالي والأيام !
لوهو جبل من زود ضلمك تزلزل ؟
وشلون أنا روحٍ وجسمٍ مع عظام!


ياباقي في جواي وفاء مالين لي حد الجنون محتاجه شوفتك لحظه بس وأقفل ع باب العيون


شعوري لـ غيرك من آلنآس : مقتول 
يآللي بـ يسآر آلصدر ، ثآبت مقرك 

سولف غلآ وآنآ آسمعكـ ، (وآقول) 
يآ مرهف آلآحسآس ( لله ) درك ..


مشاعري فيك تبغي وصف تحليلي ..
لذا من الواجب انك تسمع التالي :

انت آخر انسان قبل آنام يطري لي .
وانت اول انسان يوم اصحى على بالي


أن كنت صاحي لك عيوني تسامرك ..........
 وان كنت نايم برسل فؤادي يغطيك ..........
( أحبك موووووووت S )


المصدر: http://sms.t3mq.com/s74.html

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق